Uutiset 27 helmikuun, 2014

Rettig Groupin vuosikertomus vuodelta 2013 julkaistu

Rettig Group on tänään 27.2.2014 julkaissut englanninkielisen sähköisen vuosikertomuksen vuodelta 2013.

Vuosikertomus 2013 (PDF) sisältää yhtiön, mukaan lukien sen liiketoiminta-alueiden, liiketoimintakatsauksen, Arvoa sukupolville -mission, yhtiön strategian sekä vuoden 2013 tilinpäätöksen suomalaisen tilinpäätöskäytännön (Finnish Accounting Standards, FAS) mukaisesti.

Painettu vuosikertomus on saatavilla 10. maaliskuuta 2014 alkavalla viikolla.

Lisätietoja:
Josefina Tallqvist, Rettig Group, Investor Relations Manager
Puh: +358 (0)40 7455276, josefina.tallqvist@rettig.fi tai www.rettig.fi

Rettig Group on suomalainen perheyritys, joka luo arvoa sukupolville kestävän ja pitkäjänteisen kasvun kautta. Kaikissa liiketoiminnoissamme tavoittelemme johtavaa markkinaasemaa ja korkeampaa asiakasarvoa pienemmin ympäristövaikutuksin. Rettig Groupin omistukseen kuuluvat Rettig ICC – Euroopan johtava lämpöpattereiden ja sisäilman säätölaitteiden valmistaja; Nordkalk – Pohjois-Euroopan johtava kalkkikivipohjaisten tuotteiden toimittaja teollisuuteen, maanviljelykseen ja ympäristönhoitoon; sekä Bore – teollisten merikuljetuspalveluiden tarjoaja. Vuonna 2013 Rettig Groupin liikevaihto oli 974 miljoonaa euroa ja yhtiö työllisti noin 4 300 henkilöä 25 maassa.